دستگاه رادیوگرافی

ساخت وبلاگ

قبل از خرید رادیوگرافی دندانپزشکی به این نکات دقت کنید

یکی از پرکاربرد ترین و اصلی ترین تجهیزاتی که در دندانپزشکی ها مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی می باشد که به منظور بررسی و تعیین وضعیت دقیق دهان و دندان بیمار کمک فراوانی به پزشک می کند و دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام از آنها دارای کارایی ویژه ای می باشند.

دندانپزشکان عزیز برای اینکه بتوانند بهترین دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی را خریداری کنند باید حتماً چندین نکته مهم را توجه کنند که در ادامه به آنها اشاره شده است.

البته قبل از آن توجه داشته باشید که انتخاب فروشگاه برای خرید رادیوگرافی دندانپزشکی بسیار مهم محسوب می شود و شما باید از فروشگاه های معتبر نظیر کام طب خرید خودتان را انجام بدهید. کام طب مرجع جامع فروش تجهیزات و لوازم مورد نیاز دندانپزشکی می باشد که می توانید به صورت آنلاین سفارش خودتان را در هر ساعت از شبانه‌روز به ثبت برسانید. همچنین از ضمانت استاندارد کالا و ضمانت اصل بودن کالا بهره مند شوید و برای اینکه با اعتماد بیشتری خریدتان را انجام بدهید پرداخت در محل برای شما در این فروشگاه  در نظر گرفته شده است.

تمامی تلاش این مجموعه بر آن بوده تا بتواند در کنار تنوع بالای تجهیزات و لوازم بلکه از بالاترین کیفیت بهترین قیمت‌ها نیز برخوردار باشند.

پایین بودن مدت زمان اکسپوز

میتوان گفت دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی خوب است که در کم ترین زمان ممکن اشعه با قدرتی استاندارد به بدن بیمار بتابد و علاوه بر حفظ سلامتی بیمار بلکه در دراز مدت منجر به تضمین سلامت دندانپزشک و دستیاران وی و کادر درمانی می شود.

وقتی از مدت زمان اکسپوز صحبت می‌کنیم یعنی تایمی که اشعه به بدن بیمار تابیده می شود تا یک تصویر بدست بیاید و اگر این مدت زمان از حد استاندارد بالاتر باشد میتواند برای دندانپزشک و کادر درمانی وی و همچنین بیماران مضر باشد. در زمان خرید رادیوگرافی دندانپزشکی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید دستگاه رادیوگرافی با خدمات پس از فروش و تامین قطعات

همیشه سعی کنید به شرکت وارد کننده رادیوگرافی دندانپزشکی توجه کنید و دستگاه های را خریداری نمایید که از خدمات پس از فروش بهره مند هستند. انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید رادیوگرافی دندانپزشکی این اطمینان را به شما خواهد داد که دستگاه خریداری شده دارای کیفیت بالایی می باشد و در صورت بروز مشکل می توان برای تعویض قطعات آن اقدام کرده و دسترسی به قطعات به سختی انجام نخواهد شد.

دستگاه هایی که از برندهای نامعتبر و ناشناخته می باشند اگر نیاز به تعویض قطعات داشته باشند به دلیل اینکه قطعات آن در بازار وجود ندارد دیگر قابل تعمیر نیستند و باید مجدداً هزینه کنید و دستگاه جدیدی را خریداری نمایید.

در کنار آنچه که گفته شد استحکام و انعطاف پذیری مناسب بازوی رادیوگرافی دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت می باشد و دستگاه‌های تک دندان در سه مدل به صورت استاندارد شامل پایه دار یا رادیوگرافی ایستاده، رادیوگرافی دیواری و دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی پرتابل یا قابل حمل عرضه می شوند؛ در نمونه های اول و دوم بازوهایی که برای دستگاه استفاده می شود را میتوان در موقعیت های مختلف قرار داد و باید علاوه بر دوام کافی بلکه از جنس آلیاژ مناسب نیز باشد و همچنین در زوایای مختلف برای کاربر توانایی چرخش را ایجاد نماید.

بصورت خلاصه میتوان گفت کشور سازنده، نوع دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی، نوع اتصال، نوع تایمر، پایه و گارانتی و خدمات پس از فروش در زمان خرید رادیوگرافی دندانپزشکی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشند و البته هر کدام از آنها به صورت مستقیم در قیمت رادیوگرافی دندانپزشکی تاثیر خواهند داشت.

به منظور اطلاع دقیق از قیمت رادیوگرافی دندانپزشکی در انواع مختلف کافیست به فروشگاه بزرگ اینترنتی کام طب سر بزنید.

چه افرادی میتوانند از رادیوگرافی دندان استفاده کنند؟

میزان اشعه ایکسی که در رادیوگرافی دندانپزشکی ساطع می‌شود بسیار اندک است و هم اکنون دستگاه های بسیار پیشرفته ساخته شده اند که تنها این تابش را به یک نقطه محدود انجام می‌دهند که از سرعت بالایی نیز برخوردارند.

این روش برای کودکان و بزرگسالانی که کارهای ترمیمی زیادی انجام داده‌اند مناسب است و همچنین افرادی که دهانشان خشک بوده، افراد سیگاری و افراد مبتلا به بیماری‌های لثه نیز می توانند از رادیوگرافی دندان استفاده کنند و البته اگر جزء افرادی هستید که نوشیدنی‌های شیرین زیادی مصرف می کنید رادیوگرافی دندان برای شما قابل انجام است.

 

دستگاه رادیوگرافی...
ما را در سایت دستگاه رادیوگرافی دنبال می کنید

برچسب : رادیوگرافی, نویسنده : marzi radiographicomteb بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت: 15:52